Telefon +90 216 366 66 70 Whatsapp +90 850 303 48 81 Mail tadim@tadimturlari.com
GİRİŞ YAP

Urla Bağ Yolu Turu

1 Gün: Cumartesi
09:30 İzmir Havalimanı’na ulaşıyoruz.
Misafirlerimiz ile buluştuktan sonra Manej Urla’da serbest olarak kahvaltı alıyoruz.
Tadımlarımız saat 12:30’da başlıyor.

ilk ve öncelikli hedefi, doğayı ve doğalı bozmadan, organik tarım teknikleri ve teknolojinin tüm imkânları ile kaliteli ve keyifli şaraplar üreten Usca Bağları’na gidiyoruz. Tadım ve bağ gezimizden sonra doğal yöntemlerle yetiştirdiği üzümleri GECE Hasadı ile elle toplayan MMG Bağları’na geçiyoruz. MMG Bağların ’da Tadım yaptıktan sonra akşam yemeğimizi alacağımız Ayda Bağlarına gidiyoruz. Vinifaction Integrale yöntemi ile üretim yapılmaktadır. Günümüzde dünya da pek az şatonun üst segment ürünlerin uygulandığı bu yöntem eski dünya şarap üretimi için güzel sonuçları deneyimleyeceğiz. Tadım ve yemekle birleştirdiğimiz özel eşleştirmeli akşam yemeğimizi aldıktan sonra konaklayacağımız otele gidiyoruz.

2. Gün Pazar
Sabah kahvaltıdan sonra otelden çıkıyoruz. İlk olarak Perdix Bağlarına gidiyoruz. Tadım ve şaraphane gezimizden sonra tadım ve öğle yemeği için Çakır Winery gidiyoruz. Öğle yemeğimizi burada aldıktan sonra sonrasında Kuzeyinde Urla ve İzmir Körfezi, güneyinde Sığacık Körfezi ile iki denizin tam ortasında bulunan HÜS Üzüm Bağlarına hareket edeceğiz. Akşam güneşini burada batırıyoruz. Tadım ve bağ gezimizden sonra İzmir havalimanına doğru hareket ediyoruz

1 Gün: Cumartesi
09:30 İzmir Havalimanı’na ulaşıyoruz.
Tadımlarımız saat 12:30’da başlıyor.