Telefon +90 216 366 66 70 Whatsapp +90 850 303 48 81 Mail tadim@tadimturlari.com
GİRİŞ YAP

Datça Gezi ve Tadım Turu

1. Gün  Cuma
Sabah saat 10:00’da Dalaman Havalimanı’nda buluşuyoruz. Özel aracımız ile bavullarımız konaklayacağımız otele bırakıyoruz. Eski Datça’ya doğru hareket ediyoruz. Serbest olarak alacağımız öğle yemeğinden sonra Eski Datça,
Can Yücel Evi, Mesudiye, Ovabükü, Palamutbükü panoramik gezimizden sonra Knidos Antik kente gidiyoruz. Knidos, dönemin Karia uygarlığının en önemli liman kenti. Bölgede Helenistik, Roma ve Bizans döneminin izleri görülmekte ve çok sayıda kalıntı bulunmaktadır. Strabo isimli tarihçi tarafından Knidos, güzellik tanrıçası Afrodit için yarımadanın en güzel yerinde kurulmuş bir kent olarak tanımlanır. Knidos aynı zamanda bu dönemlerde şarap ihraç eden önemli
merkezlerden biridir. Uzmanlar tarafından Knidos şarabının hazmı kolaylaştırıcı bir özelliği olduğu belirtiliyor. Gezimiz sonrasında Datça Vineyard’a geliyoruz. Tadım ve bağ gezimizden sonra otelimize dönüyoruz. Akşam otelde sizin için hazırladığımız özel şarap eşleştirmeli menümüzü alacağız. Konaklama otelimizde.

2. Gün Cumartesi
Sabah kahvaltısından sonra Datça koylarını gezeceğimiz teknemize gidiyoruz. Tüm gün koyları gezeceğimiz turumuzda dileyen misafirlerimiz koylarda yüzebilir. Öğle yemeğini teknede alacağız. Akşam üstü otelimize dönüş ve serbest zaman. Konaklama otelimizde.

3. Gün Pazar
Sabah kahvaltısından sonra dileyen misafirlerimiz otelimizin keyfini çıkarabilir. Öğle yemeği öncesi Datça’da alışveriş yapabiliriz. Sonrasın da öğle yemeği ve keyifli zaman geçirmek için Datça Vineyard’a gidiyoruz.
Akşam üstü Dalaman Havalima’nına transfer oluyoruz

• Cape Krio Hotel Datça’da 2 gece oda kahvaltı konaklama
  • Havalimanı transferi
  • Datça turu ve Knidos Antik Kenti
  • Cape Krio otelde 1 akşam yemeği (1.GÜN)
  • Datça Vineyard gezi ve tadım (1.GÜN)
  • Datça Vineyard’a öğle yemeği (3.GÜN)
  • Programda belirtilen yemekler ve içecekler